Nově WEDOS představuje lepší ochranu proti Antispamu pro Vaše emailové schránky.
Oproti předchozímu řešení jsme schopni zachytit až 14x více spamu. Většina zákazníků v beta testu uvedla, že po celou dobu testování jim žádný spam nedorazil, respektive byl řádně označen. Náš WEDOS Antispam se navíc každým dnem zlepšuje. K učení využívá "samoučící" algoritmy a nejmodernější technologie v oblasti filtrace spamu. Vzhledem k tomu, že za den má možnost analyzovat 2 – 5 milionů emailů, které směřují na naše mailservery, tak věříme, že se postupně ještě o dost zlepší a poskytne všem našim zákazníkům nadstandardní ochranu proti spamu i do budoucna.
S tím také souvisí změna označování spamu. Do závadných emailů WEDOS Antispam automaticky vkládá značku:
X-Spam-Flag: YES
Tato značka řekne Vašemu emailovému klientovi, ať takto označený email přesune do složky určené pro spam. Zkontrolujte si tedy nastavení svého poštovního klienta.
Protokol IMAP a WEBMAIL
Pokud používáte našeho webové klienta RoundCube (https://webmail.wedos.net) anebo stahujete poštu přes IMAP, tak se o vše postará automaticky náš server (musí však existovat složka pro spam) a nemusíte nastavovat nic.
Protokol POP3
Pokud používáte pro stahování POP3 ujistěte se, že v nastavení jednotlivých emailových schránek, v naší administraci (https://client.wedos.com), máte správně zaškrtnuté „Ukládat spam do samostatné složky“. Stažené emaily přes POP3, pak budou přesunuty do složky Nevyžádaná (anglicky Junk) v Thunderbird anebo Nevyžádaná pošta v MS Outlook (tato složka musí existovat a emailový klient mít povolené nevyžádanou poštu do nich přesouvat).
Jestliže Váš emailový klient automaticky nepřesouvá emaily do složky Spam je třeba mu to povolit.
Více informací se dozvíte v naší znalostní bázi https://kb.wedos.com/cs/emaily/spam.html