- S-RANK je veličina, která vyjadřuje hodnotu - důležitost – popularitu webové stránky na českém webu.
- Je to metoda měření, jež vznikla ve společnosti Seznam.cz.
- Je to obdoba PAGE-RANK od Googlu.
- S-RANK má hodnoty 0 až 10, přičemž 0 znamená skoro žádnou indexaci stránek.
- S-RANK stránky je jeden z hlavních kritérií pro lepší pozice po vyhledání vyhledávače Seznam.cz (podobně jako page-rank na google.cz)
-
Hodnoty S-RANK znamenají vyšší cenu stránek, a určují ceny na ní umístěných odkazů!
S-Rank | URL webu | Cena / měsíc* |
S-Rank 4 | http://www.absolutus.cz/ | 4.000,- Kč |
S-Rank 4 |
http://www.4sims.cz/ | 4.000,- Kč |
S-Rank 3 | http://www.byble.cz/ | 3.000,- Kč |
S-Rank 3 | http://www.seo-pro.cz/ | 3.000,- Kč |
S-Rank 3 | http://www.stepulka.cz/ | 3.000,- Kč |
* Cena je za měsíc (30 dní) za zpětný odkaz s krátkým textem (do 100 znaků za odkazem) na webu, u kterého nesmí spadnout po dobu reklamy S-RANK. Spadne-li, je cena počítána dle nižšího S-RANKU, který tam bude dosažen.
Příklad zpětného odkazu: " S-RANK je super věc. "
S-RANK - Další informace:
S- RANK řídí tajný algoritmus, pro který je mimo jiné důležité, jaké odkazy na danou stránku míří a jaké odkazy ze stránky vedou ven. Na internetu existuje několik teorií, jak S-RANK zvednout apod., ale zda jsou správné, či naopak mohou uškodit, o tom můžeme jen spekulovat.
S-RANK A VLIV NA ŘAZENÍ PO VYHLEDÁNÍ
S-RANK NA VÝSLEDKY ŘAZENÍ PO VYHLEDÁNÍ nemají výlučný vliv, poněvadž některé webové stránky s nižším S-RANKEM jsou na lepších pozicích, než ty s vyšším S-RANKEM. Výsledky ve vyhledání a jejich řazení záleží na více kritériích než jenom na S-RANK u webové stránky. Každopádně S-RANK patří mezi ty silné vlivy!
S-RANK má velkou sílu a když máte na webových stránkách s velkým S-RANKEM odkaz na vaše stránky, mělo by jim to přinést vyšší S-RANK a vylepšit značně pozice!
S-RANK – JAK HO ZVÝŠIT?
Jak píšou oficiálně na Seznamu, S-RANK se počítá automaticky a jeho zvýšení dle nich, není snadné dosáhnout. Ale to ví každý, že? Snažte se, aby na vaše webové stránky vedly odkazy z jiných stránek a sami vkládejte odkazy na tematicky související stránky na jiných webech. A čekejte… Za týden to nebude!